Suck...

Jävla helvete !
Igår tog jag mitt första p-piller ifrån min p-piller karta. Vilket resulterade i ....
Har ont i magen, mår illa som en gris och har gjort det heeeeeeeela natten, så har inte kunnat sova en blund.
Jag är skit trött och halv åtta i morse väcks man av att någon i huset använder sig av en slagborr.
Varför just när jag lyckats somna? Illa måendet var outhärdligt i natt, ville strypa någon, ville dö !


Nu är frågan ska man fortsätta med dessa P-PILLER som fick mig att må så dåligt?
Eller är det bara nu i början?


Jag känner mig fan Gravid,. jaah så illa mår jag faktiskt..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaha ok!! :) va bra!! då är det där man ska köpa den alltså!!

2009-12-04 @ 11:33:00
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0