Det knullar i munnen.

Flytten är avklarad, Lite skit som måste fixas bara & den roliga flyttstädningen ligger tätt intill och trycker mig i röven. Jag vill inte, men jag måste. Jag har en stark känsla av att det kommer dröja innan jag orkar ta tag i den biten !


Det känns ganska bra nu, vi spekulerar inte i det alls tycker jag.



Nu ska jag strax i väg & hämta Emma´s saker i min gamla lägenhet, vänta på J, slipa golv & mysa till det regält i nya sofforna. NÅGON SOM HAR EN TV SLADD SÅ DÄR ETT PAR METER TILL SALU?


IGÅR: Björn säger, Det knullar i munnen.
Jag lagade alltså mat hemma hos Björn & Emma igår & enligt Björn så knullade maten i munnen & något så gott hade han inte ätit på jätte länge.

Ska man kanske känna sig lite stolt & ta åt sig äran?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0