Fikagängetgoesidolerpåstan!

Jag är & kommer nog aldrig bli en storbloggare, Jag SUGER på att updatera och när jag väl updaterar ofta blir det tråkiga och meningslösa inlägg. Det SUGER också !


Men .. I söndags var jag med Syster & Felicia på stan för lite idol tittande.
Det var trångt, skrikigt och där fanns många "fjortisar" som trängdes, skrek, tjöt & hade tillockmed presenter till idolerna. SUCK !



Han var tillockmed sötare "in real life"






Jag har känt Emmas bebis sparka i magen. Jag kan inte beskriva känslan mer en att den var underbar.
Det kändes som bebisen grep tag i min hand. UNDERBART !
Nu har magen blivit lite större & det syns verkligen att hon är gravid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0