Varför är ingen fråga, Därför är inget svar !

Jag blir arg !
Varför ska allt gå emot mig?
Varför får jag så mycke räkningar?
Varför suger arbetsmarknaden?

VAAAAAAAAAAAAAAARFÖÖÖÖR?

Jaha, då ska man köpa Julklappar för pengar man inte har. Man kanske ska spara pantburkarna som oftast slängs i soppåsen, använda enkronorna som ligger lite här & var i lägenheten.
Eller så gömmer jag mig i ett hörn och låtsas att jag inte finns eller synns. JUL SUGER !

Nää, nu tar jag mitt pick & pack o drar....


Kommentarer
Postat av: Madde

Hmm. usch vad tråkigt :(

2009-11-27 @ 08:59:54
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: karin

mn det där med enkronorna är bra, man tänker ju att det bara är lite smmynt men det blir mycket det med efter ett tag.

jag la mina småpengar i en skål för att ha som parkeringspengar, men dom använde jag aldrig så blev det bara mer och mer, sen växlade jag in dom och vipps så hade jag 1400:- extra på banken.

så köp en spargris:)

2009-11-28 @ 13:29:24
URL: http://kakkaforsse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0