Du är en överdrift.

Nu sitter miss jag med färg i håret, skulle bli guld blond enligt förpackningen. MEEEEEEN, det ser mest lilla och ganska mörkt ut. ATT MAN ALLTID SKA BEHÖVA BLI MISSNÖJD ??!! Jag ska inte roppa hejj förns jag tvättat ur det kanske..


Jag vet att jag inte ska visa allt för många känslor här i bloggen, just det felet jag alltid brukar göra. Men jag ska försöka att inte avslöja så mycket och inte få fram så mycket av just min personlighet.
Men igår vart jag ARG, riktigt arg.. Jag kan tillockmed utan att överdriva säga att jag blev fly förbannad, ledsen, sårad och förstörd.! Jag förstår inte hur man som människa, vänn, bekant kan ta det så långt och göra nått sånt här emot någon? Jag vill bara säga: Du ska inte få förstöra varken min dag, min helg eller vårt.

Nog om det..


På lördag är det klackarna i taket & jag hoppas att så många som möjligt är ute i vimlet just denna helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0