FITTARBETSMARKNAD

Om man på något sätt kunde hämnas på denna kärring som istortsett har vänt upp och ner på mitt liv så skulle jag med stor beundran ta emot tips på hur man på bästa sätt kunde lyckas.  Finns det någon med hämnd erfarenheter?


Hon berättade vilken lön jag skulle få, vilka arbetstider jag skulle arbeta och NÄR jag skulle börja mitt nya arbete. Jag vart lycklig för vem blir inte det när man gått arbetslös så länge. FITTARBETSMARKNAD säger jag...


Hon lurade mig, och nu går jag fortfarande arbetslös !

 


Och med det vill ni förstås säga: VÄLKOMMEN TILL BLOGG.SE Elin..

Jag säger: Det ska bli ett nöje att SKAPA BLOGGHYSTERI


Kommentarer
Postat av: Anonym

You go girl ;)

2009-10-28 @ 18:00:43
Postat av: Sandra

vad var det för jobb hon lurade dig på? Hittat ngt än?

kanske ska tillägga att jag "bläddra" igenom din blogg lite ;P

2010-01-16 @ 23:06:25
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0