KONSTIGAFÄRGKOMBINATIONER

Färgen är urtvättad, håret är fönat & det vart inte lila & inte så mörkt heller som tur var ! :) Dock vart inte håret guldblont utan snarare, äsch går inte att förklara. Har däremot aldrig sett någon med liknande hårfärg förut. Imorgon tänkte jag slänge i lite guld hårinpackning från hårvårdsbaren. Se om det kanske blir lite mer lyster.



Imorgon kör jag sista spurten med flyttkartonger och annat skit som jag faktiskt själv klarar av, sen på lördag åker sista in i lägenheten, soffa & div.. Sen är jag inte längre en Eneby Bo. Jag tror jag kommer sakna det faktiskt, Hela familjen har ju nu mer bosatt sig här i området.



KOMUTIVIMMLETIHELGENOCHMEREXAKTPÅLÖRDAGDETSKULLEVARAJÄTTEKUL,VISESRIGHT?;D

Kunde ni läsa? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0