Chili con carne.

GRATTIS KÄRA MOR PÅ FÖDELSEDAGEN ! <3

Har idag vart hos mamma i Svärtinge för att fira hennes speciella dag, Hon bjöd på frozen cheesecake. Som är hur gott som helst. Jag älskar det och kan äta hur mycket som helst ! :)

Nu är istortsett maten klar, jag inväntar bara på att Joel ska komma hem så vi kan äta tillsammans.


Imorgon börjar jobbet igen och vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Vet ju inte hur länge jag får stanna, och om det isf blir så jag får en inkomstbaserad mammapeng sen när jag väl ska gå hemma. Annars sitter man där med 180 kronor om dagen och det är man väl inte överlycklig för !
Vi får se hur långt hennes sammvetet håller.. .

Jag kan inte fatta att det är 3.5 månader kvar tills jag är mamma, mamma för resten av mitt liv ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0