Dan före dan.



BF+ 11 I Dag !

Var som sagt hos barnmorskan idag men för en helt vanlig rutinkontroll. Jag som fattade det som att jag skulle på en bedömning ! Men NEEEEEJ ! I stället fick jag en tid till förlossningen för en bedömning på söndag. Då ska de bedömma där om jag är redo för en igångsättning. Man kollar livmodertappens mognad, om jag har öppnat mig något och hur jag och bebis mår.
Tycker dom att jag inte är mogen för en igångsättning så får man gå på ytterligare kontroll 2 dagar senare och så fortsätter det så. Vet dock inte hur länge dom drar ut på det !
Det där med att man inte går mer en 2 veckor = BULLSHIIIIT ! På söndag är det 2 veckor över tiden för mig och jag kan väl räkna????

Jag är riktigt less på att vara gravid just nu och har varit det ett tag !
Det känns som den där ungen kommer ligga kvar för alltid och ingenting annat en igångsättning känns som ett allternativ.. .. Allting går emot oss, vi hade sett fram att vara föräldrar för läääänge sen !


Nu tror jag inte ens att vi får ett julaftonsbarn som vi var så nervösa över !



Nej för idag ska jag försöka tänka bort allt som har med barn och förlossning att göra. Jag ska in till stan med Joel snart och köpa sista julklapparna och även införskaffa oss bingo Lotter. För ikväll blir det uppesittarkväll ! : )

Kommentarer
Postat av: malin rydberg

Förstår att det inte är kul :( den lill* verkar verkligen trivas i din mage .. Kram !

2010-12-23 @ 17:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0