FREDAG



Fasiken så trist det är att vara utan bil just nu känner jag. Men Joel skulle sätta i batteriet i bilen i helgen, så då har jag bil nästa vecka iaf ! :) Hitta på saker, fördröja tiden lite så att tiden kan gå lite fortare och att vi kanske med snabbare steg kan närma oss förlossningsdatumet ! :)



Jag kan nog inte riktigt förstå att vi faktiskt på riktigt ska bli föräldrar. Föräldrar för resten av våra levande liv. Att vi ska uppfostra ett barn, lära och visa det positiva i livet. Vi ska bli föräldrar åt något magiskt, ett litet barn som vi själva har skapat tillsammans. Någon som är lik oss båda, som är det bästa som hänt oss i livet. Det här var mycket oplanerat och väldigt otippat faktiskt. Det var till en början att bara "gilla läget" så att säga. Nu är vi båda väldigt lyckliga över vad som har hänt och väldigt förväntansfulla. Vi längtar mer och mer för varje dag och står knappt ut av nyfikenhet på vad som döljer sig i magen. Vi vet att vi kommer älska den lilla krabbaten så att det gör ont men det är nog svårt att föreställa sig hur livet kommer att se ut med ett barn i bilden. Det kommer säkert bli väldigt tufft men också väldigt bra. Många lyckliga stunder och jag vet någon som kommer att bli stolt som en tupp när du väljer att komma ut till världen !
Du är i alla fall välkommen ut nu :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0