LÖRDAG



Det känns som ju mer jag hoppas på bebisutgång ju längre i från oss känns det !
I morgon är det beräknade datumet satt för förlossning, men det känns som sagt väldigt långt borta. Att jag ska vakna av vattenavgång eller värkar finns inte på kartan, inte vad det känns som iallafall ! Jag har haft lite "mensvärk", drag i ljumskarna, tryck neråt och lite molvärk i ryggen. Men man tappar lätt tron och man kanske känner efter för mycket? Jag önskar jag hade FÖR mycket att göra och för mycket planer att det inte skulle passa med en bebis nu i dagarna, För då skulle säkert liten titta ut just därför.. Men nu väntar vi bara här hemma ! : )


Vi får alltså se om beräknat förlossningsdatum 12/12 är ett datum att räkna med ;D



Annars har jag idag fördröjt tiden med att åka till MAXI med Johanna., Vi tog en fika och glodde runt lite.
Jag hittade bl.a en lila mysdress och ett par leggins. : )
Nu står saffransbulle degen på jäsning och inväntas att formas. Jag har haft planer i kanske 2 veckor nu att baka dessa bullar men aldrig kommit till krita. Så nu äntligen blir det bullar här hemma :)


Jag återkommer i morgon om bebisjäsningen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0