LÖSHÅR !



Idag har jag satt löshår på Sandra och jag har tänkt att lägga upp bild på det när Sandra har laddat upp dom : )
Så om ni är intresserade av att få ett snyggt svall så säg gärna till.. Jag kan sätta till en billig peng ! : )

Hon vart iaf SUPER nöjd och MYCKET bättre en vad hon hade förväntat sig ! : ) Alltid kul när någon blir så där nöjd. Snart är det min tur ! :)



I går var jag förresten hos Barnmorskan för en rutinkontroll. Allt var precis som vanligt och inget nytt direkt. Hon tyckte den kunde komma ut nu och jag kan inte annat en att hålla med till tusen !!
Vi orkar inte vänta här hemma mer nu, alla runt omkring börjar tröttna också :P TJATAR konstant : ) Så se till att komma ut nu pyret så kan vi mysa här hemma : ) <3




Kommentarer
Postat av: Teres

Hur sätter du dit löshåret? :) Flätar du eller hur gör du? Och för hur mycket tar du? Hoppas att din lille kommer snart :) All lycka till.

2010-12-20 @ 17:50:54
URL: http://teriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0