Onsdag





Nu moler det på som mensvärk från och till, lite mer en förut tror jag :) Ska min mor ha rätt, att liten tittar ut redan i natt ? Men sådann tur ska man väl inte ha ? Vi har en liten vadslagning om när liten tittar ut. Mamma tror som sagt på i morgon, Emma (syster) tror den 13. de, Johanna den 4.e och jag den 6.e. Bara för att så kommer det säkert gå över tiden, skulle inte förvåna mig ett dugg !



Jag är väldigt uttråkad just nu, det är inte alls roligt att sitta hemma och känns sig låst. Bilen är för tillfället ur funktion, måste be fredrik att skruva dit batteriet som nu borde vara uppladdat igen. Sen får nog Joel ta min till jobbet och jag får ta hans i behov. Lite mer säker en min då hans har dubb och inte min.



I morgon får jag sällskap här hemma då Johanna och Emelie kommer hit och myser. Vi ska baka lussekatter och ev lunch. Vi får se vad dom tycker om det :)




11 Dagar Kvar <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Får du den 6e som du tror så får du samma datum som Benjamin föddes :)

2010-12-01 @ 12:40:43
URL: http://benjaminsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0