Söndag



Egentligen har jag ingen som helst lust att uppdatera, är det ens någon som läser??
Jag är helt jävla depp och skulle hellre lägga mig ner i en grav och ligga där ett tag ! Jag är så sjuuuukt trött på att vänta nu, dagarna är bara mardrömmar och nätterna lika så. Det händer ju INGENTÍNG !! varför ska det vara så svårt att komma ut och varför ska just JAG behöva gå över, jag har alltid denna otur !
Vi vill ju att du ska komma ut nu, vi har väntat länge nog !


Idag är det alltså Sju dagar över tiden !

Kommentarer
Postat av: johanna

JAG LÄSER JU! kan tänka mig att du är trött på att vänta nu.. men det kan inte vara långt kvar nu gumman... vi HOPPAS HOPPAS HOPPAS att bäsen snart vill se dagsljuset! Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge!! Puss på dig

2010-12-19 @ 13:50:28
Postat av: Jennie

Det är väldigt vanligt med att gå över tiden vid första graviditeten, givetvis väldigt olika från person till person. jag fick vänta 13 dagar innan min son bestämde sig för att han ville träffa oss. Det känns hopplöst en tid men du ska se att det snart sätter igång. Lycka till!

2010-12-19 @ 16:48:45
URL: http://jenniemarina.blogg.se/
Postat av: My

Gumman då :) den kommer imorrn säger jag ;)

2010-12-19 @ 20:55:38
Postat av: malin rydberg

Jag läser , snart så kommer bebis ska ni se .. Kram

2010-12-20 @ 00:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0