Tisdag





Ingen Bebis som har velat titta ut i dagarna heller och nu är jag 2 dagar över min beräknade tid. Det är väldigt jobbigt att vänta och man bara längtar tills man ska gå och lägga sig så man KANSKE kan vakna av vattenavgång eller värkar. I natt har varit en jobbig natt då jag haft så fruktansvärt ont i blygbenet, att det knappt går att röra sig. Man pustar och stönar så fort man ska vända sig. Tänk er att någon slagit ett basebollträ rakt på blygbenet så hårt den kunde. Efter ett sådannt slag är man nog ganska mör. Så kan jag tänka mig att det känns ! AJAJ..


Om någon timme skulle jag tro kommer Sandra och hämtar mig, för vi ska till Söderköping och inhandla tyg till en åkpåse som hon snällt ställer upp på att göra : ) Med mig till hjälp ( Om man nu kommer vara till någon hjälp) HAHA. Hon är en klippa på att sy !!


Nä, nu är det frukost time och jag tänkte koka upp lite mannagryns gröt. Hur gott?? : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0