Tisdag


Har precis röjt undan lite och tagit en sväng i diskhon.  Precis som jag gör varje dag flera gånger om. :) Lövbiffen ligger på upptining för att senare bli lövbiff gryta. Om någon timme sådär tänkte jag dansa ner till svärmor och kanske tigga till sig lite kaffe innan man drar till Bauhaus för att inhandla en duschvägg till den snart helt färdigt kaklade toaletten. I helgen ska jag duscha iaf ! :D

Efter det ska jag nog baka pepparkakor, saffransbullar och knäck.



Juste, jag gick en långpromenad förut för att möta en tjej som heter Sandra. Vi har förövrigt bara pratat över msn tidigare och har alltså aldrig träffats in real world så att säga. Spännande och lite pirrigt men det gick alldeles utmärkt. Vi tog en fika på Maxi och snackade lite bebis snack eftersom vi båda är gravida och det skiljer faktiskt bara 1 dag emellan vårat beräknade förlossnings datum. Lite coolt faktiskt ! :)
En väldigt lättsam och trevlig tjej :D


På väg hem sen efter Bauhaus ska jag nog mäta hur långt jag faktiskt gick :)





GRAVID V. 40.

Känner dock inga tecken på att liten vill ut, för varmt och gosigt kan jag tänka mig !
Men väntan är obeskrivligt jobbig nu, vi vill ju bara bli föräldrar. Men ju mer man väntar ju längre tid ska det väl ta för oss !

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja de kan ju va lite pirrigt att träffa någon som man bara pratat med över internet. Men när man har bebis/mage gemensamt så har man ju en stor grej att prata om. Sen visar det sig ganska snabbt om man bara har "det" att prata om o inget annat ;) Kram

2010-12-07 @ 16:32:33
URL: http://sandiesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0