NYTT I HEMMET !

4-pack ekologiska handdukar - 30x50 cm ,mörkgrå

Var på JYSK med syster förut idag och fick äntligen införskaffa mig nya handdukar till det NYA badrummet som Joel fixat ! : )
Jag är så sjuuuukt nöjd över mina färgval och vet att det kommer bli skit läckert ! : )
Färgerna på bild blir ju aldrig riktigt detsamma som i verkligheten.
Men det ska iaf vara mörk Turkos och mörk grå !






Badrumms mattan och pedalhinken även dem inköpta på JYSK och är inte heller samma färg som på bilden.
Mattan var sjukt mjuk och kommer bli himelsk att sätta fötterna på !



Köpte även 4 stycken genomskinnliga ljuskoppar från Confetti.
Även dom ska placeras i badrummet !


Imorgon tänkte jag dra in till stan för att inhandla bl.a dörrhandduks hängare från Bolagret, Handdukskrokar från JULA eller BAUHAUS. Även toalettrulle hållare och så ska jag se om jag hittar mugg för tandborstar i antingen turkos eller mörk grå !


BF+ 10 Idag !
Imorgon ska jag till Barnmorskan för en bedömning om i gångsättning. Jag kan sätta pengar på att dom drar ut på det så länge dom kan och kommer få som svar att nej du är inte redo att bli igång satt en. Jag kommer inte bli ett dugg förvånad men FRUKTANSVÄRT besviken !

I vilket fall så får ni önska mig lycka till ! : )

Kommentarer
Postat av: johanna

Gu så fint det kommer bli :) grått o turkost är skitsnyggt tillsammans! Jag är riktigt nyfiken på att se hur badrummet blev :)



Lycka till imorgon gumman! Jag ska hålla tummarna för det o hoppas på det bästa!



Även jag blir besviken om de dröjer ut på det ännu mer! :D Mer nyfiken ´på vad det är för en liten krabat där inne i magen kan man ju inte bli...



<3

2010-12-22 @ 19:06:44
Postat av: Elin Svarar

Ja, jag tror det kommer bli jätte fint ! Det är dock lite kvar. Taket är inte satt en och lister fattas runt dörrar bl. a . Men det skulle Joel fixa i helgen eller under pappa ledigheten ! : )

Så snart är det helt klart.



Ja nu får ungen ta att ge sig tycker man, besviken är förnamnet på vad jag/vi kommer att bli ...

Men hoppet finns : )



Tack så mycket gumman ! <3 <3

2010-12-22 @ 22:14:07
Postat av: Elin

ps. slipper sitta på hinken och pinka nu iaf ! ;) HAHAHHA ..

2010-12-22 @ 22:14:56
Postat av: johanna

hahahah ja o det måste ju va underbart att slippa det :D



Ja det tar ju tid. o som sagt så kommer han ju ha tid att göra klart det sen! det är ju iaf användbart :) det är ju huvudsaken.. puss

2010-12-23 @ 11:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0