Barnvagn.

Idag har jag fikat med snyggingarna Lisa och Sabina, mycket trevligt ! <3


Hittade en annons på blocket om en barnvagn med märket Cresent o8. Jag har pratat med henne och den är min för 1500 kronor om jag hämtar den imorgon. Jag ska höra med Joel om vad han tycker.
Jag menar, 1500 kr är stor skillnad och för mig gör det inget att den är begagnad om den är i bra skick.

så här ser den ut.


Den verkar vara smidig och så går den på 3 hjul med alla tillbehör !


Magen känns stor nu och det är inte alls långt kvar. Idag är det 5 veckor kvar till beräknad, men kan också komma om 2 veckor eller 7 om vi har otur ! :P

På fredag bär det av till ullared !


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag skulle hellre köpa den där än utav han som jag har köpt min av! Snyggare och billigare..

2010-11-01 @ 18:33:17
URL: http://emmadavidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0