Onsdag



Igår hände en liten olycka i badrummet, sågningen gick inte riktigt som man hade tänkt sig ! Det vart blött om man säger så.
Nu har vi varken varm eller kallvatten, så jag hoppas att rörmokaren kunde komma idag. Jag ska passa på att duscha hemma hos mamma sen..



Grattis till mitt lilla hjärta Joel som fyller år idag !



Jävla laddare som inte vill ladda min telefon då !, Fattar inte vad felet är. Ska man behöva köpa ny nu?? GAAH !!





Två bilder ifrån Måndags när syster, Wilma och Johanna var hemma hos mig och lagade mat ! <3


Kommentarer
Postat av: sandra malmqvist

va stor magen har blivit.:) syns att du är hög gravid :) hoppas att det kommer tidigare.det hoppades ja med på men tyvärr kom hon 5 dagar för sent :S

2010-11-18 @ 21:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0