Onsdag

Det blev ingen av barnvagnarna nedan på bilderna.
När vi väl var där för att kolla på den barnvagn som jag hade valt ut, så fanns där mycket mer fint ! :) Vagnen vi köpte vägde många kilo mindre, lätt att förstå sig på och smidig med mindre hjul framtill och dessutom MYCKET snyggare :D

Ni får själva avgöra !


Det fattas dock en tyg korg som ska sitta under vagnen, måste ha missats att få med.
Ska ringa honom idag och kolla om man kan hämta den imorgon.


Mamma och Emma kommer runt halv två, tänkte kolla om dom ville laga lite lunch här hemma med mig.
Klockan 16.30 till 18.30 är det föräldragrupp igen som väntar :)


Lägger upp en liten bild på våran tok Elvis.


Kommentarer
Postat av: Emma

Dom där vagnarna är riktigt snygga :) Har med kollat på dom. Blir någon snarlik vi med ska ha till vårat nästa barn :D

2010-11-03 @ 12:27:38
URL: http://benjaminsmamma.blogg.se/
Postat av: barnvagnskungen

Brio GO är en prisvärd vag desutom den snyggaste! tyckte denna såg lite billig ut sorry :)

2010-11-03 @ 13:10:16
Postat av: Elin svarar

SMAKEN ÄR SOM BAKEN "NICKE NYFIKEN" ;) Vilken tur att du inte ska använda den då ! Jag lägger ju inte FLERA tusen på en barnvagn som jag inte ens kommer använda i mer en ett år !

2010-11-03 @ 14:08:00
URL: http://evadavidsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag tyckte den va fin :) Rött är snyggt! ;)

2010-11-03 @ 17:43:47
Postat av: Barnvagnskungen

Man får vad man betalar för, säkerhet ska man aldrig snåla med! :) ska du bara använda vagn i knappt ett år? Blir mycket bärande för dig då barnet inte kan gå längre sträckor vid ett års ålder. Men ja smaken är som baken, om man ny väljer vagn för syns skull :)

2010-11-03 @ 21:15:37
Postat av: Elin svarar

Vad vet du om säkerheten på denna vagn? Vet du ens något om vagnen överhuvudtaget eller hur jag har tänkt? Inte direkt va ?!! Jag har planer på att köpa en sittkärra åt barnet när barnet blivit lite äldre, eftersom dom gärna inte ligger ner i den åldern !

2010-11-04 @ 09:38:49
URL: http://evadavidsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åhh vilken jättefin vagn!! Den va verkligen annorlunda och roligare =)



O dessutom vilken söt liten kissemiss du skaffat. hur gammal är den?

2010-11-04 @ 10:27:45
Postat av: Elin svarar

Tack gumman ! :)



Lilla Elvis är idag 14 veckor ! :D Mellan golv och tak är han :P

2010-11-04 @ 10:32:42
URL: http://evadavidsson.blogg.se/
Postat av: Barnvagnskungen

Det var därför jag frågade dig :) frågar man inget får man inget veta! Och du ville ha kommentarer då tänkte jag passa på och fråga :)

2010-11-04 @ 13:11:24
Postat av: Elin svarar

Du frågade inte du sa att säkerheten ska man inte snåla med. Det är bara töntigt att vara dryg i sina kommentarer om man inte vågar stå för vem man är ! Det är lätt att prata för sig som annonym..

2010-11-04 @ 14:25:50
URL: http://evadavidsson.blogg.se/
Postat av: Barnvagnskungen

Jag är inte anonym, heter Sandra. Tror dock inte det säger dig så mycket! Och ja säkerhet ska man inte snåla med, har inte sagt du gör det i heller :) så då har du nog missuppfattat mig!

2010-11-04 @ 16:36:11
Postat av: Anonym

rolig konversation ja tycker vi fortsätter

2010-11-04 @ 20:21:35
Postat av: Anonym

Sandra har ingen blogg?? Hur hittade du hit då?

2010-11-07 @ 11:36:41
Postat av: Emma

Vagnen är jävligt snygg sis, hade den funnits när jag köpte vagn så hade jag tagit den. Jävligt skön och lätt att dra också!



Säkerheten på barnvagnen är också jävligt bra, även fast den var billig. och jag tror Elin är klokare än så än att tro att hon inte behöver någon vagn efter 1 års ålder. Herregud!

2010-11-08 @ 20:39:45
URL: http://emmadavidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0