Tisdag

Fasiken vilken julkänsla jag fick när jag gick upp imorse, så där så det känns i heeeela kroppen ! MYSIGT :)
Så idag blir det inget att åka in till stan då vinterdäcken inte en är påsatta, det blir en pyssel/städdag hemma istället. Ska nog baka lite småkakor också till helgens kalasfirande.


Tänkte skriva en liten lista på vad jag måste få gjort idag, så att det blir gjort ! :)


- Tvätta de nya sängkläderna
- Tvätta två extra maskiner
- Ta bort/slänga "saker" som ligger i papperspåsar i v-rummet
- Städa/organisera i klädkammaren
- Gå upp med kläder jag inte använder på vinden
- Ta bort kartonger från v-rummet
- Baka små kakor
- Laga mat


- Sätta upp listen i sovrummet (Joel)
- Ev. Listerna till köksluckorna (Joel)
- Bokhyllan ur barnrummet MÅSTE BORT !



Jag återkommer senare under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0