Tisdag



Nu är det banne mig nära och den kan komma när som helst nu ! :)
Drömde att vattnet gick och jag bara väntar på att nått ska hända och det känns faktiskt som det kan hända när som helst också ! :D Tror inte jag kommer gå över tiden, känns inte så iaf ..

2 veckor drygt är det kvar.
Dax att kanske packa förlossningsväskan så den står redo i stundens hetta.


Joel gjorde förresten en avgjutelse av min mage häromdagen, cooolt ! Men fy sjutton så osmidigt, kladdigt och kallt ! Men vääääärt !



Imorgon ska jag på sminkparty ute på vikbolandet och då får jag även träffa joels och min förra katt Elvira som idag är 3 år ! :O Det ska bli jätte spännande faktiskt !



När löningen kommer måste jag införskaffa mig ett par nya vinterskor och kanvastavlor..
Hade faktiskt tänkt att måla lite egna tavlor och sätta upp på väggarna. Jag har lite ideér och jag tror det kan funka riktigt bra faktiskt ! :)
Jag älskar att måla och skapa, vet dock inte om jag är så bra på det. Ska visa dom här i bloggen när dom är klara tänkte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0