Att få ärslet ur vagnen !


V-Rummet har av någon anledning blivit "förvarings" del för en hel del , inte så konstigt då halva V-rummet har gott om plats för "skit".
Så idag fick jag äntligen "låv" att bära upp allt på vinden. Det känns för skönt ! :) Så nu känns det cleant igen.
Kvar i det stora hela innan jag är nöjd är det blivande barnrummet som just nu är fullt av saker som inte borde stå där !! Förhoppningsvis ryker det i helgen någon gång :)

Så projektet för nästa vecka blir att göra ordning barnrummet och skruva ihop spjälsängen. Allt ska vara klart tills vårat liv kommer ! :D <3
Nu är det bara 9 veckor kvar tills beräknad förlossning,men förhoppningsvis vill den titta ut lite tidigare :)


I morgon tar jag tag i klädkammaren och ser om man kanske kan organisera där lite bättre. Har försökt ett par gånger tidigare men vi har lite för mycket saker för att det ska funka helt ut.
Så, ett nytt försök i morgon alltså :)




Träffade syster Emma och lille sötisen Wilma idag. Tog en fika på maxi och så har jag inhandlat en ny lampskärm från Bolagret samt att jag svängde förbi Candyland. Vilket resulterade i två godispåsar. En farlig affär jag dock inte kommer bli stammkund på ! Man får hål i tänderna, det är FÖR gott och man blir en aning fattigare.

Nu måste jag laga mat tills hjärtat kommer hem !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0