En helt vanlig dag !

Måste kanske uppdatera er lite .. .

Igår ringde mitt fackförbund och kom med bra besked ! :)
Jag kunde gått längre en vad jag egentligen gjorde, så du ska vara tacksam att du kom så lindrigt undan !
Jag orkar inte gå längre en vad jag nu har gjort känner jag, jag ska snart ha barn och kraften innom mig är inte som vanligt och det är jobbigt att ha gått omkring med det här tryckandes i bröstet . Att vara osäker på hur allt ska bli och framtiden för den nya familjen.
Känns skönt att det mesta är klart och att jag äntligen kan få uttrycka mig och få visa lite känslor kring detta.
Det är skönt att få visa vart skåpet ska stå och att man inte kan behandla människor på det viset ! :)

Nu har jag iallafall precis ätit blodpudding, knaperstekt fläsk med lingon. Jag har diskat/städat och nu är det dags för att fräsha upp sig lite för en dejt med mamma :)



Jag måste ta en ny profilbild till facebook, då den jag har är riktigt gammal ! 
Men nu för tiden är det sällan man gör sig i ordning ordentligt. Jag kan lova er att denna graviditetsperiod som jag har, har inte fått mig att känna mig så vacker . Jag har kännt mig allmännt grå och tråkig, blek och finnig ! Gått upp nästan 18 kilo och kan då inte förstå attt vänner/familj tycker att jag är jätte fint gravid.
Ohhh nu vill jag verkligen ha ut denna plutt... <3


Juste ullared den 5.e LÄNGTAR !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0