fredag baby !

Snart kommer mamma hit och fikar och jag ska inviga kaffebryggaren som har stått i kartong i kanske 1.5 år. (Joel´s kaffebryggare) hahahahhaha.. hahahahha . Det var så kul att packa upp den för jag fick verkligen en chock när jag väl såg den. Den minsta kaffebryggare jag någonsin sett. Ni vet en sån där leksaks kaffebryggare man hade när man var liten. så såg den ut ! :)

Att jag måste införskaffa mig en ny har väl alla nu listat ut? :D




Jag tog lite egobilder igår så jag tänkte bjuda på en.
Det är ju inte allt för mycket bilder i denna blogg !



Kommentarer
Postat av: lisamatilda.

ja det är klart, men det är fint iallafall tycker jag :) Jag börjar jobba nästa vecka istället, hihi :) hur mår magen? <3

2010-10-29 @ 13:10:10
URL: http://ziingoalla.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0