Magbilder !


Jag i V. 32                                                Syster Emma i V. 32

Hittade en bild på min syster i v. 32 så kan man ju gämföra lite i storlek och i form.
Emma fick en flicka (Wilma) Vad kan min mage dölja? :)



Spjälsängen som jag satte ihop för ca. 2 veckor sedan :) Glömde köpa skydd till sängen, så det måste införskaffas innan bebis kommer.

På måndag är det 6 veckor kvar till beräknad förlossning, hoppas på tidigare.

Bältet under magen åkte på idag (hade helt glömt bort att jag fått det av min stora syster). Nu har jag väldigt ont i blygbenet och ut mot ljumskarna. Svårt att ta sig fram och soffan är inte skön om kvällarna !

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, våra magar är väldigt lika!! Din mage ser dock lite större ut :p

2010-10-20 @ 22:37:35
URL: http://emmadavidson.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har ändrat mig, jag tycker nog fan min ser lite större ut ;p

2010-10-20 @ 22:57:48
URL: http://emmadavidson.blogg.se/
Postat av: Cathy

Ser precis ut som min mage gjorde, och jag fick ju en tös :)

2010-11-02 @ 14:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0