Älskade du !


Hahaha, hur söt får man bli ? Ser så liten ut <3

Jag Älskar min lilla flicka. Hon skrattar och är på bra humör ganska ofta nu, mer en magknip iaf ! :) Det börjar dra sig emotkvällarna nu ist ! I går var hon glad och skrattade med mig och joel till typ 20.00. sen vart det skrik i en tim, sen somnade min snutta gott bredvid mig i sängen :D

Idag vaknade hon 07.30 och då var det dax att gå upp..
Jag la henne i sängen under hennes mobil, där hon låg och skrattade i kanske 30 min. Sen myste vi i soffan, med lite skratt så klart,.. Efter det har hon somnat i sin gunga och har sovit i kanske 1.5 tim. Dax för tutte här nu snart :D


Ps. Biljäveln har fått punka ! Typiskt. Vi som precis har införskaffat oss helt nya däck till skitbilen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0