Äntligen !

Nu vet jag många som klappar händerna och som har väntat lääänge på ett blogg inlägg.
Det är väldigt mycket med en liten i hemmet faktiskt. Man tar sig inte riktigt tiden till att blogga längre.
Men jag ska försöka ! : )


Dagarna går trots att Emilia har ont i magen av sitt magknip. Vi känner oss hjälplösa stundvis och ingenting tycks hjälpa. Nu skiter vi i alla hjälpmedel från miniform till gripe water. Det är precis lika dant när vi inte använder oss utav alla preparat. Vi väntar ut det istället och med tiden så ska det ju gå över !
Man överlever för att man inte har något val helt enkelt !!


Jag tar föresten emot tips på hur man får vardagen att fungera, snutta vaknar direkt när jag lägger i från mig henne så hon ligger och sover på mig väldigt ofta.. Känns som att vardagssysslorna alltid får vänta tills joel kommer hem. Men det funkar ju inte i längden heller. Måste ju äta, laga mat och städa om dagarna.
Hur gjorde ni??



Fler bilder kommer ikväll, nu vill emilia ha uppmärksammhet :) <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej,

Köp en baby björn bärsele,då kan du göra allt som du brukar och bära med dig din dotter. Jag har haft både Cordelia & Elvira i bärsele och de har fungerat och gör fortfarande, kalasbra.

Rogivande gung och närhet för bäbis samt 2 fria händer för dig:-) Lycka till. mvh Johanna (Jonas fru)

2011-02-07 @ 14:39:05
Postat av: Mickis

Jag la henne i sängen med filtar ihop rullade brevid henne. Det hjälpte. Kanske har lite med att göra att dem gärna vill känna att någonting ligger tätt intill, eftersom att även i magen så var det ju trångt och mysigt. annars med en tröja som luktar dig :)

2011-02-07 @ 15:17:23
URL: http://islaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0