BADBALJAN



Emilia har fått bada balja för första gången.
Först tyckte hon att det var lite läskigt tror jag, men insåg snart att det endå var riktigt skönt..
Hon låg och njöt i sin lilla balja : )



Ser ni vad krulligt håret blev när hon fick bada : )


Imorgon är Joel´s pappa dagar slut så då blir jag hemma själv.
Det ska nog gå bra. Tar nog ett tag innan allt kommer på plats bara !


Lilla Emilia har ganska ofta magknip och det är inte alls kul kan jag säga.. Vi tycker ju så synd om henne samtidigt som det är jobbigt för en själv.. Ska testa Windi something som finns att köpa på Babyland..
Jag har även uteslutit Komjölk, choklad, lök och starka kryddor, allt för att hon inte ska få ont i magen !
choklad saknar jag maaassor, men vad gör man inte för sin tjeja : )

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej hej! Hittade hit via Sandra.. Mina tjeja hade också magknip ett tag och jag köpte Minifom på apoteket. Man ger några droppar innan varje måltid och det fungerade bra för oss. Hoppas ni hittar något som fungerar för er! Inte kul när dem har ont.

2011-01-09 @ 23:11:27
URL: http://jenniw.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej hej! Hittade hit via Sandra.. Mina tjeja hade också magknip ett tag och jag köpte Minifom på apoteket. Man ger några droppar innan varje måltid och det fungerade bra för oss. Hoppas ni hittar något som fungerar för er! Inte kul när dem har ont.

2011-01-09 @ 23:19:52
URL: http://jenniw.blogg.se/
Postat av: johanna

Namen gu va sött =) hon kanske blir en riktigt badtös! hihi



hoppas ni hittar nått som fungerar för lilla magen!

Vi ses stumpan.. Puss

2011-01-10 @ 10:05:21
Postat av: sandra

Så söt! :) O så mkt hår hon har då!

Wilda hade också ont i magen i ett par månader. Vi gav henne också droppar. Men hur mkt det hjälpte vet jag inte. Det går ju över som tur är! :)

2011-01-12 @ 09:25:44
URL: http://sandiesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0