VÅRAN ÄLSKADE ELVIS, VI SAKNAR DIG !


Nu har Elvis lämnat oss för att bosätta sig hos min lille brors mamma Evelina.
Dom har redan 4 katter så kompisar kommer han ju att få ! :) Vi saknar våran toker och visst är det tomt utan honom...

Efter att vi fíck våran Emilia har allting med Elvis blivit så jobbigt. Han sökte uppmärksamhet som vi inte rik´tigt hann ge honom tyvärr ! Han var mellan golv och tak för att han inte fick den stimmulans som han behövde. Tiden för honom försvann helt enkelt.

Elvis är en mycket speciell katt som har många sidor.. Jag kommer iallafall aldrig glömma den lilla tokern. Han var den keligaste katten jag träffat och även den busigaste. Allt på samma gång !

Jag tror att han kommer få det jätte bra där han är idag och vi kommer att hälsa på han ofta och det LOVAR jag !

Jobbigt är det och jag har en klump i halsen när jag tänker på han, lite av hans leksaker ligger utspritt på golvet fortfarande, samt kattmaten och kattlådan.. Där föll en tår !



VI ÄLSKAR LILLA ELVIS OCH SAKNAR HONOM MASSOR ÄVEN FAST ATT HAN TOG KÅL PÅ OSS NU I SLUTET !

Kommentarer
Postat av: Tessan

Han var ju så söt Elvis ! :) Förstår att de blev intensivt.. tycker de är jobbigt me våran lillbebis o ja har ingen unge. Måste bara säga att Emilia ser ut som en liten docka. Oerhört söt ! :,)

2011-01-18 @ 13:33:49
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0