Kärlek

Jag lovar att ta upp bloggen igen, saknar att skriva av mig !
Kan inte lova ett inlägg om dagen men ska försöka få ner några rader i veckan iaf : )


Igår träffade Emilia och jag Stora syster Johanna och "LILLA" Lucas ute i konungssund. Det bjöds på kaffe och som vanligt jätte god fika :)

Idag ska jag träffa BFF Johanna, Ev ska jag färga håret. Passa på när man har besök ;) Ska även se om jag hittar en löpare till det NYA BORDET som Joel så snällt köpte åt mig i födelsedags present.
Det är ett ekbord med 6 helklädda skinstolar som nu fått sin plats i v-rummets mat del.
Jätte fint och jag vart mycket lyckligare.

Jag tror alla tjejer behöver snyggt i sitt hem..

Jag tänkte slänge upp en bild på det imorgon när löpare är inköpt, Kan även kanske komma en bild på mitt hårfärgsprojekt om det blir lyckat. Så.... kika in imorgon ! : )


Bjuder på lite kärlek här oxå.

Att vi två tillsammans kunde skapa något så fint som Emilia är helt otroligt. <3


Ps. Emilia ska ev fotas i helgen eller nästa vecka <3

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon gumman..

Kärleken till sin man och sitt barn är det bästa som finns..söta bilder på er alla.Ha en skön dag.kram kram

2011-05-05 @ 09:05:23
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anna

Finns det? :) Ska ta o kika på den, tack för tips :))

2011-05-18 @ 10:47:37
URL: http://annzs.blogg.se/
Postat av: Anna

:o verkligen? tänk om du vill ha rött hår igen då? Jätte snällt iaf, tack :DDD :$

2011-05-18 @ 18:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0